Beyzanur200000 doğumdan odaya geldiğim gibi ebenin annemlere dediği tek şey vardı. Anneanne babaane sakın ama sakın sarılık olmasın diye sarı örtü öteyim onu bunu yapayım demeyin, olurda bir anda yüzüne düşerse o zaman ne yapacaksınız demişti. Zaten saçma ve hurafe birşey. Hiç örtmedim sarılıkta geçirmedi oğlum