elifvesara Herkese merhaba Sanırım nişanım geldi, nişan geldikten ne kadar sonra doğum yaptınız? İlk gebeliğim yardımcı olursanız sevinirim 😊
Hatice11111 elifvesara benim doğuma 3 4 gün kala gelmişti ama 1 kere değil 2 3 kere gelmişti her lavaboya girdiğimde görüyordum doktor çatı muayenesi yapmişsa gelirmiş
NurM1 elifvesara benim çok az sarı sümüksü bişeydi akıntı gibi ama çok azdı nişan olma olasılığı var mı
elifvesara Hatice11111 benim de öyle oldu dünden beri geliyor. Çatı muayenem geçen haftaydı aslında. Teşekkürler 🌸
elifvesara Esengll hamileyken enfeksiyonu önlemek için rahimin ağzında oluşan sümüksü bir yapıymış sanırım doğum yaklaştığında rahimden düşüyor. Siz yine de bir araştırın halk arasında nişan deniyor
elifvesara NurM1 hiç bilmiyorum ben çok tecrübesizim ilk gebeliğim. Şimdi tecrübeli annelerimiz yanıtlar inşallah 🌸
Bedia1_ Benimde bu Sabah adet kanaması gibi peçeteye geldi 3-4 defa geldi afedersiniz çamaşırımada gelmiş 39+4 günlük hamileyim napıcam bilmiyorum