Senay_yilmz Arkadaşlar ya benim ilk hamileliğim 10 haftalık hamileyim ve sadece sabahları bulantı ve sürekli göğüs ağrım var dokununca ağrıyor sadece bunların ikisi var sizce normal mi sadece ikisinin olması ben biraz endişelenmeye başladım
1prensannesiiiii Senay_yilmz kontrollerine düzenli gidiyorsan endişelenecek bişey yok canım benimde ilk başlarda göğüs hassasiyetim vardı şuan 14 hafta olduk hafifledi mide bulantım hala var