Mucizem33 ben 14.haftamın sonuna doğru kendime geldim yarın 16.haftaya giriyorum :) uyku halsizlik mahvetti beni o sıralar yemekten başka bişey yapmıyordum gözüm temizlik ütü hiç bişey görmüyodu valla çok üzülüyodum bişey yapamıyorum diye bide kimi uyku zararlı olur çok uyuma diyolardı sürekli uyku halsizlik evham geçiyodu günler :)