Ceyo93 Afsana_sh 2 kızımı da 41 bitiminde doğum yaptım şimdi 33 haftalık hamileyim bakalım bu da ablaları gibi geç mi gelir 🙈
cennetinsusu Afsana_sh Kızımı 39+2 de normal doğum yaptım 🥰 şimdi 2. ye hamileyim bakalım ne zaman gelecek 🫶🏻💕