Mervemm 5 gün oldu sezeryan olalı ağrım aşırı derecede çok birde kabız olmuşum sancim oluyor ne önerirsiniz kızlar.
benkosarim Mervemm ben bol bol kayısı suyu içtim çorba ile beslendim sonrasında gene çıkmazsa eczanede dulcasoft var mükemmel bir şey alıp suya bir kapak atın sabaha bağırsakları yumsatiyor
1Mavimavi Mervemm baya olmuş duphalac ilaç kullanın en azından rahatlatsın sonra sürekli kayısı tarzı şeyler tüketin
Mervemm benkosarim aslında ben birsey yemedim üzülüyordum diye ağzıma bisey almadım bugün sıvı alımına basliycam bende bakalim düzelir umarım yoksa dikişlerom çok yıpranır.