gulsumd1 merhaba herkese günaydın bat 24 ekim yani bugün 3 gün önce beta hcg 59.44 çıktı bu sabah tekrar kan verdim 306.13 çıktı dış gebelik yada kimsayasal gebelik olup olmadığını nasıl anlarım :)
68selda06 gulsumd1 bence normal gibi değerin yükselmiş dış yada kimyasal olsaydı değerin düşük olurdu diye biliyorum