EyAs Hanımlar sorum başlıkta değerlerim biraz düşük cıktı doktorum dahiliyeye randevu almamı söyledi aranızda yaşayan varmi bu durumu
arirangg EyAs kaç çıktı canım tsh? Benim 0.159’du, bebeğimin kalbi durdu. Ama ben kan verdiğimde zaten durmuştu onunla ilgisi var mı bilmiyorum. Senin kaç çıktı
Edizimmm EyAs evet benim 7. Ayım rn bastan beri dahiliye endokrinoloji kan verip ayda bir kez ilacli ilaçsız takiplerim yapiliyot bebegin beyin gelisimi icin önemli bişey zaten gebelikte düşüyor bu değer ama takipli olmak gerek
Edizimmm EyAs evet 1 ay ilaçlı takip rtti düzene girdi 1 ay ilaçsız dedi dönüşümlü yaptık şuan aylik ilaçsız takip düzene girdi şükür
Edizimmm EyAs yani endişelenmeniz gerektirecek bir durum yok ben de ilk duyduğumda çok endişelenmiştim ama doktorum hani bekletme dedi en erken randevu ne zamana bulursan git hani ilacına başla ki kontrol altına alalım yoksa şey yapma yani sıkıntı
EyAs arirangg 13 haftalik canim doktor bana bi kağıt vermişti oraya yazmış 0,2 diye sanırım tsh değerim bu
EyAs Edizimmm yapı olarak zaten panik biriyim elimde değil internette zeka geriliği fialnda yazınca korktum açıkçası teşekkür ederim içimi ferahlattiniz