Deletedmom_29 ben yaptım hem aralıklı otuç hem de kalori hesaplamasıyla diyet yaptım bir ayda 10 kilo verdim, 60 kilodan 49 a düştüm. Vücudumun feri tükenmişti çok kötüydüm, sonra 1 yıl içinde geri aldım kiloyu. Diyetisyene gittim yanlış diyetle kastan kilo vermişim yağlarım kalmış maalesef. Bilinçsiz diyet çok tehlikeli lütfen diyetisyen desteğiyle diyet yapın