37+2 den sesleniyorum inanılmaz sık idrara çıkma özellikle geceleri bel ve bebeğin kaburgama yaptığı baskılar onun dışında bir de vajinama doğru ağrılar hissediyorum bu tarz durumları yaşayanlar oldu mu yardımcı olursanız çok sevinirim ilk gebeliğim olduğu için endişeliyim