Tugcezeynep89 Cuma günü test yaptım ilk 5 dk görmedim bugün ise geldiğimde gördüm kuruma çizgisi mi ama pembelesmis baya anlamadım
Kvsrsyds Tugcezeynep89 Çok beklediginde de çıkıyor bende heveslenip akşamı test vermiştim çıkmamıştı ama beklentiniz varsa gecikince yapmanız en doğrusu sabredin ne kadar zor olsada 😅
NesibeSinop Tugcezeynep89 bence hamilesin canim testi yaptim yarim saat sonra silik 2.cisgi cikti 4 aylik hamileyim suan ayni seninki gibi var yok gibi cikmisti benimde
Yenianne66 Tugcezeynep89 bende yaptım sonradan gördüm sonra çıkmıştı galiba test te aynı prodoctor dı benim ki hamilelik belirtileri de yaşadım kesin hamileyim derken adetimden bir iki gün önce kahve leke geldi sonra kırmızıya döndü sonra adet oldum 😔 hatta kuruma çizgisi mi diye suya bile batırdım gitmedi
sacmalamakizim Tugcezeynep89 Bence negatif o kadar gün geçtikten sonra bakarsan illa ki çizgi olur ki kuruma çizgisi bu yani.
mistocookie kuzun benim bildigim belli bir sure gectikten sonra cikan donuc dogrulugunu kaybrtmis oluyor, aldigin testin ustunde yazar bi bak istersen
Esiraa  alakası yok kuruma çizgisi falan ben 20dk sonra fark ettim eğer hamile değilsen hiç çıkmaz testte silik bile dedi o testi bi hafta sonra tekrarla ben altı gün sonda yapmıştım
Tugcezeynep89 Esiraa yani bende yaptım daha önce hiç böyle birşey ile karşılaşmadım sen hamilemisin şuan peki
papatya-0 Tugcezeynep89 başka kaset testte deneyin ya da kan verin bazı kaset testler daha net cikartiyormus erken gebelik testinden burda gorduk hep 😊
kbra19 Tugcezeynep89 varsa genelde 5 dakikada çıkar canım Sonra çöpe attığım için ne durumda olduğunu hiç görmedim
Aksi Bu erken gebelik testi yanıltıyor bende yaptım benimde 10 dk sonra silik çizgi çıkmıştı beta verdim gebelik çıkmadı kaset test kullan