Valla hamilelik başka bi dünya. Fiziksel,ruhsal her açıdan zorlayıcı. Cam gibi gerçekçi kabuslardan bıktım. Kabuslarda ya ölüyorum, ya öldürüyorum, ya eşim ölüyo, ya saçma sapan bi olay yaşıyorum.. gündelik hayatta da bi anda ya şöyle olsaydı ya böyle olsaydı diye kafamda kurup kendimi delirtiyorum..
Hamilelik çok güzel ama çok yorucu ya. Son 50-60 günüm kaldı doğuma. Oturup reklamlara ağlıyorum.. bi anda durduk yere eşime sinirleniyorum.. ister istemez psikolojik gerilimler oluyo bildiğin