Her gun sigara icen var mi? basligi goruyorum. Usanmadan yaziyorum, sigara icmeyin diye. Bir de anne adaylarina sigara icmeyin diyoruz diye biz kötü oluyoruz. 9 senedir bebek hemsiresiyim, anne adayiyim. 12 senedir sigara iciyordum hatta yiyordum. sabah ac karina kahve-sigara inanin en buyuk keyfimdi. oglen molamda yemek yemezdim, oturup rahat rahat sigara icerdimm. Ancak ne zaman ki bebiskomu ogrendim, o gun biraktim. Evet zor, hem bagimlilik hem aliskanlik.. İlk bir iki hafta coook zorlandim cidden. Tek dusundugum sey bebegimin o pis seyi haketmemesiydi. Sigaranin zararlari o kadar fazla ki, bebeginiz simdi iyi görünebilir ama yillar sonra neler yasayacagini nasil dusunmezsiniz? Siz hic solunum sıkıntısı ceken bebek gordunuz mu? Simdi moral bozdun falan demeyin bana, solunum makinelerine bagli bebek gordunuz mu? Birakamiyorum diye birsey yok, almayacaksin icmeyeceksin bu kadar.. Zorlanacaksin ama o melek icin gercekten degmez mi ya?? Anlamiyorum, anlayamiyorum? Evet illa sorun cikacak diye birsey yok ama bu riski nasil goze alabiliyorsunuz? Ben bu konu karsisinda susamam. Daha nasil anlatayim bilmiyorum yapmayin etmeyin lutfen… Allaha birakmayin, Allah hepimize akil fikir vicdan vermis.. Siz gerekeni yapin sonra Allaha birakin..Cok sukurlerle, insallahlarla olmaz bu is. Siz bir canlidan sorumlusunuz bunu unutmayin…