aayysseee Merhaba arkadaşlar😊 kendimi bildim bileli kırmızı eti kolay kolay tüketemiyorum, sevmiyorum yiyemiyorum kokusu beni rahatsız ediyor. 18+1 gebelik haftam bı kaç gün önce kan vermiştim ve değerim 129 a düşmüş.
aayysseee aayysseee sığmadı ordan burdan devam edeyim hemşireyim bende bu konular hakkında ne kadar bilgili olsada insan söz konusu bebeği olunca hiç bişey bilmiyor gibi oluyor. Yoğun bir çalışma tempom var ve elimden geldiğince herşeyi yemeye çalışsamda düzenli öğünler oluşturamiyorum kendimi çok yetersiz hissediyorum bebeğime eksik kaliyormusum gibi neler yapabilirim bu süreçte 😔