nursomyurek Kızlar bugün 16+0 olduk. Yarın doktor kontrolüm var doktorum artık net bir şey söyler mi yaa kız mı erkek mi diye sabırsızlanıyorum 🥹
tazecikannee 15+1 de gittim erkek dedi yüksek ihtimalle ama cuma günü gidicem o zaman 16 oluyorum net sölerim dedi bence sizinde net söleyebilirler hakkınızda hayırlısı