Prilamın ne bebege ne de size hiç zararı yok. Asıl yemek yememenin sürekli kusmanın ve öğürme refleksinin size ve bebege zararı var çünkü kanda keton degeri poİzitif cıkar bunun sonucunda o da oldukca sıkıntılı bir durum (yaşadım oradan biliyorum). Gittgim ve danıstıgım tüm doktorlar beni ilaç konusunda devamlı olarak rahatlattı bende o yüzden hamile arkadaşlarıma içlerinde şüphe oldugu zaman yaşadagım durumu anlatıyorum onlarıda rahatlatmaya calısıyorum cünkü insanın ihtiyacı oluyor🥹O yüzden için ve yemek yiyin. Benim mide bulantılarım yeni geçti sayılır.22.haftadayım. Ben hep kullanmaya devam ettim. Herkesin hamileliği bir degil malesef o yüzden yok içme vs diyenleri cok takmayın.9 ay kullananda var cok agır bulamtılar geçirirp.Eskiden beri hamilelikte hap içmek zararlıdır kafası o kadar yerleşmişki hep içimizde şüphe oluyor ama prilamdam hiç zarar gelmez gönül rahatlıgıla devam edin😊