Zuhalbahri 35 haftalıgım normal dogum düşünüyorum ama vajina genişlemesinden çok korkuyorum dogumdan sonra vajinanız daraldımı özelde olacağım doğumu doktoruma söylesem dikiş atarken daraltsa olurmu acaba bu şekilde daraltma yapan oldumu
hunilimom Zuhalbahri 2 normal doğum yaptım ikiside 3 kilo üstü ikiside dikişli şuana kadar bir genişleme olmadı zaten doktorlar dikişi bile ona göre atıyorlar doğumdan sonra kegel egzersizi de yaparsan daha kolay olur
snm-ekr1 Zuhalbahri ben bu eşleri anlamıyorum ne bekliyolar ki yani hem çocuk doğuralım hemde kız gibi mi kalalım.bence bunu düşünüpte normal doğum konusunda tereddüte düşme eğer karşı taraf bu konuda laf ediyorsa bence kendi ayıbı kusura bakmasınlar o kadar acıyı çekiyoruz çocuk doğuruyoruz darlık bolluğu mu düşünelim bide.
Asli03 Zuhalbahri gerek yok çünkü zaten doğum sonra dikiş atılıyor ve rahim 40 gün içinde eski haline geri dönüyor genişleme olmuyor aksine dahada daralma oluyor
Zuhalbahri @Hamideersin dün eşim bir şey hissedemedi doğumun yakın genişlemiş hayatım o yüzden dedi kötü bir şey demedi ama çok zoruma gitti mideme yumruk oturdu sanki bir şey diyemedim eksik hissettim teşekkür ederim biraz rahatlattınız
Hamideersin Zuhalbahri hiç kötü hissedip moralinizi bozmayın doğumdan sonra sanki ilk defa oluyomus gibi zorlaniyosunuz hatta darliktan dolayı
Ceyo93 Zuhalbahri ilk doğumum da eskisinden dardı ki eşim genişleme olur dye sezeryan olmamı istemişti ama ben normal doğum yaptım oda memnundu ikindi de bebek iri olduğu için çok gevşek kaldı ben düzenli keğel egzersizleri ile toparladım geniş olduğunu söylediğinde bende beynimde vurulmuşa döndüm ki ilişki de hiç bişey anlamamıştım çok kötüydü şuan 3 e hamileyim yine keğel yapacağım
Rubycikolatam Ben bilirkişi olarak (3normal doğum yaptım 😂) üstteki arkadaşlara katılıyorum kesinlikle daralıyor 😊
Neslihan_55 Ya kızlar bende 33 haftayım dün gece ilişki de bulunduk sanki ilk defa oluyormş gibi acıdı ve dardı. Bende normal doğum çok istiyorum. Sizce bunun sebebi nedir bileniniz var mı koti bişey mi bu ?
Zuhalbahri @Ceyo93 benim ilk doğumum olacak başka çocuk düşünmüyoruz eşim dün tatmin oylamayınca çok kötü hissettim acaba sezeryan mı olsam diye içten içe düşündüm
Fundayakut Zuhalbahri Canım sezeryanda olsan vücut kendini normal doğuma hazırladığı için yine genişliyormuş benimde ilk gebeliğim çok tereddüt etmiştim yani iki türlüde vücut kendini hazırladığı için genişliyor ama doğumdan sonra sık emzirmek gerekiyormuş emzirirken bir hormon salgılanıyormuş bu hormonda rahimin kasılıp tekrar eski haline dönmesini sağlıyormuş 🥰🌸
immos İlk bebeğim normal doğumdu 4 dikişim vardı, doğumdan sonra yeniden birlikte olmak resmen ilk defadan daha beterdi bir süre işkence gibi oldu benim için acıdan dolayı hatta doktoruma sordum hocam fazla dikmiş olabilir misiniz diye 😁
immos Zuhalbahri özellikle kesi de atılırsa bence hiç tedirgin olmayın kesisiz doğum yapanların nasıl onu bilmiyorum açıkçası, ben çok zor bir doğum geçirdim sıfır sancı su bitmişti falan suni sancı ile bebek yukarıdaydı sonunda kivi denen aparatla çekmez zorunda kaldılar doğumhaneden 1 saatte çıktım sadece 4 dikişim vardı ve düşünün doğumhaneden ayakta çıktım. Garip ama gerçekten doğumla birlikte herşey bir anda bitiyor ağrı sancı acı hiç biri kalmıyor.
Zuhalbahri @hunilimom ilk dogum oldugu için hiç bilmiyorum hep oyle çocuğun çıktığı gibi geniş kalacak sanıyordum bende kegel egzersizi yapmayı düşünüyorum dogumdan sonra ara ara şimdi de yapıyorum bazen
hunilimom Zuhalbahri orası çok esnek bişey çocuk çıkarken evet baya esniyor ama 4-6 hafta arasında düzeliyor