yenigelin18 Benim ilk doktorum Onur beydi canım çok iyi birisi merak ettiğin herşeyi anlatıyor hamileliğimin ilk dönemlerini onunla atlattım ama sona doğru kanamam oldu ve onur bey izinliydi beni kırhan beye yönlendirdi şuan kırhan beyle devam ediyorum😊 aralarındaki tek fark Onur bey katı 2,3,4 taramaları kesinlikle yaptırmanı istiyor şeker yüklemesini yaptırmayan hastasını takipten çıkarmıştı resmen ama kırhan bey öyle değil 3,4 taramalarım pahalı diye beni fakülteye yönlendirdi her doktor malesef aynı olmuyor😌