Minigim38 Şimdi yatışım yapıldı herşey hazır miniğimi bekliyorum. Hem korkuyorum stresliyim, hemde mutluyum dokunsalar ağlayacak gibiyim 🥺🥺38+2 haftalıgım inşallah hepimiz sağ salim kavuşuruz 🤲❤️
ramonun_annesi Minigim38 rabbim yardımcın olsun sağ salim bir avazda dogurmayi nasip etsin inşallah 🤲
PinarMom_09 Allah yardimcin olsun .. sağlıkla hemencecik bebisini kucağına alırsın inşallah.. sezaryan mi normal mi yapicaksin
Nz27 Minigim38 normal mı aezeryan mı oluck bizi bilgilndirirsiz iyi olur her ikisi de olursa süreç nasıl oluyor☺️