Aybuke2639 Kizlar 25 haftalik hamileyim bebeğimi kasik bolgemde hissediyorum sizce bu normal mi ne zaman yukari cikar acaba??
Bebekdelisi Aybuke2639 ben cnm dr sorun yok dedi çıkmaya başlamış ama bazen üst bazen alt gibi hissediyorum
teacherozlem Aybuke2639 normal benim 29 olmak üzere hala öyle özellikle makat gelişse öyle benimki makat geliş hep kaşığımı tekmeliyor canım çok acıyor
mimar_anne Normal canım bende 26 ya kadar hep kasıkta hissettim 26. Haftada döndü şuan göbeğimin üzerinde ayakları hep o çevrede hissediyorum
mimar_anne Aybuke2639 kafası yukarıda olunca genelde hep aşağıda hisssediliyor canım korkulacak bir şey yok
Bebekdelisi Aybuke2639 rahım ağzına bakııyormu cnm istersen sor druna be gittim normal artık dedı sonra dedıkı sua karnın heryerı bebek 😆 oynuyor hareket ediyor zaman zaman olacak