İshal bazı gebelerde doğum belirtisi bende olmamıştı. Bende bel ağrısı olmuştu bir gün öncesinde. Ve adet ağrısı gibi ağrılar olmuştu. Yol gitmiştim İstanbul’da ama toplam 4 saat sürmüştü trafikte git dön. Çocuk sallana sallana kanala girip doğmaya karar vermişti 😂suyunuzu kontrol edin bence bir de tuvalet kağıdını kontrol edin dedi ebe. Nişan geldi mi diye. Sağlıklı kolay doğumlar inşallah. Hayırlı evladınız olsun. 2. Daha stresli bence. İlkinden bildiğimiz için. 37+1 deyim 😂