Mirza03 37+4 ilk gebeliğimde kasılma hissedemedim 41 haftaya kadar herşey normaldi birden bire iki üç saniyede bir gelen sancıyla doktora gittim bir iki üç diyemeden ağrı geliyordu öyle söyleyeyim o yüzden bilmiyorum kasılmanın ne olduğunu bütün gün çektiğim gaz ağrısı benzeri ağrı vardı hiç geçmeyen ağrı atağımda yoktu gittiğimde açılmamın 8 cm olduğunu öğrenmiştim hatta bir gün önceden kontrole gittiğimde hiç açıklığm olmadığını daha doğuma bir hafta olduğunu söylemişti doktorum ben doğuma giderken bile gaz sancısı herhalde gelmeyecek bu diyerek girmiştim ama 15 dakika içinde kucağıma almıştım kızımı :) şimdi ikinci bu ilk defa hissediyorum gerçekten