Teslimeesma hayır sümüksü olmasına gerek yok, benim nişanım da adet kanı gibi gelmişti. Doğumunuz başlıyor, hemen hastaneye gidip açıklığınıza baktırın. Doktorunuzu da arayıp bilgi verebilirsiniz. Ben bu şekilde gittiğimde 4 cm açılmam vardı, zaten zamanınız da gelmiş. Ben de sizin gibi 38+5’teydim hatta.