Ahuum ben de sizi merak etmiştim, benimki de öğle yemeğinden sonra hareketlendi ama aklımı kaçırıyordum🤦🏻♀️ Sabah çikolata ve kahveye tepki vermedi, ki normalde asla kaçırmazdı, sizin de postunu okuyunca biraz triplenmiştim ama hanımefendinin keyfi yokmuş sanırım🙄 inşallah sizin de hareketleriniz artar🙏🏻