zehraKr Günaydın annişler aile hekimliğinde şeker yükleme testi yapılıyor mu yoksa sadece hastanelerde mi?
isimyazmakzorunlumu zehraKr benim bulunduğum yerde sağlık ocağı yapmamıştı. Her yerde yapılmıyor maalesef.
zehraKr s_sibelcik Teşekkür ederim bnm 50 ml icecekle yüksek çıktı test tekrarlanacak 100 ml icicem bu defa. Doğum paketi dışına çıkıp para vermek istememiştim hastanelerde uzak ozaman aile hekimliğinde yaparım bende Teşekkür ediyorum 🤗