pembemaviii Merhaba arkadaşlar bir sorum olacak 29 haftalık gebeyim ama hamileligimin neredeyse başından beri idrara sık çıkma sorunum var 3 - 5 kez kalktıgim oluyor sizde de oldu mu? Her saat başı uyandığım bile oluyor..
Sedoa_ pembemaviii ben 9 dan sonra su içmeyi azalttım hatta sadece 1 batdak içiyorum gece uyanmalarım azaldı. Gün içinde bazen 3 dakikada bir gittiğim oluyor. Şeker yüklemesi ve açlıj tokluk şekerlerim de normal. Bebek hareketlendiğinde daha çok geliyor tuvalet ihtiyacım
pembemaviii Gün içinde nedense o kadar sık ihtiyaç hissetmiyorum ama geceleri çok fazla uyanıyorum wc için
Adarinannesi pembemaviii aynısı bende de var bende 26 yim gün içinde daha az ama gece birden fazla 20 kez çıktığımı bilirim doktora sorunca kılasik şeyler dedi normal dedi artık gına geldi uykunun en güzel saatinde wc😣
pembemaviii Adarinannesi Ya benimki şeker olabilir dedi gebelik şekeri yani ama ben de normal olduğunu okudum hep öyle yazıyor her yerde umarım şekerle filan ilgili yoktur yani