songulegehan Arkadaşımın ablası içmiş ve çocuğunda hastalık olmuş. Ablası hep vicdan azabı çekiyordu. Arkadşaım da bu yüzden hamile olduğunu öğrenir öğrenmez bıraktı. Siz de lütfen öyle düşünün başka bir sebepten bile çocuğunuza bir şey olsa önür boyu vicdan azabı çekersiniz