Hllemralmdg Bir çaresini bilen var mı hanımlar, oturarak uyuyorum geceleri, her gece yanma ve yediklerimin ağzıma gelmesi sorunu oluyor, sanki kor lav yutuyor gibi oluyorum.. süt rahatlatıyordu artık oda fayda etmiyor midemde ekşiyor daha beter oluyorum.
meleklerin_annesii Hllemralmdg ben ayran sade soda ve limon sıkıyorum bir bardağa azcık da tuz atıyorum işe yarıyor miğde problemim çoktu hamilelikten öncede şimdi daha kötü olunca bundan içiyorum çok rahatlatıyor
TTtutku Hllemralmdg reflü deniyor hamilelere de gaviskon veriyolar bende kullaniyorum yatmadan 3 saat once yeme isini bitir ve baharatli cok yagli seyelrden uzak dur yemek yer yemez de uzanma bi saat kadar dik dur. Ama gaviskon kullanirsan bana tesekkur edersin mucize resmen
berkinannesi_03 Hllemralmdg canım aynı sorun bende de var kafamı yatağın başlığına koyup uyuya kalıyorum sonra gece 4 5 arası hep uyanıyorum boynum tutulmuş halde oluyor sonra hiç uyuyamıyorum gündüzleri de yarım saat bir saat uyuyabilirsem işi bitirip 😥
Hllemralmdg TTtutku sagolasın canım, kontrolumde doktorumdan isteyeceğim dediklerini uygulamaya çalışıyordum zaten biraz daha dikkat etmem lazım
TTtutku Hllemralmdg ben doktora sormamistim eczanede hamilelere reflu icin ne veryosunuz diyip.almistim tesafufen doktorda mide yanman olursa bunu kullan demisti. Doktora gidene sert naneli mentollu sakizlardan cigne bide salatalik bu ikiside rahatlatiyor
Aybukedg Ben de dün gece ilk defa yanmadan uyuyamadım. Kalkıp biraz leblebi yedim çok rahatlattı sonra uyuyabildim.
Hllemralmdg berkinannesi_03 tam olarak beni anlattın, buraya bir hamile bir tarif yazmış onu dene istersen bende deneyeceğim, çok çok geçmiş olsunn..
berkinannesi_03 Hllemralmdg çok teşekkür ederim sizede çok geçmiş olsun evet okudum deneyeceğim mutlaka 🥰🥰