Tripkolikkkiz aslında Doktorlar bu haftalarda normal olduğunu söylüyor bir kaç gündur ağrım yok diyorum bir anda oldu yarım saattir geçmedi diyorum böyle birşey başına gelen var mı diye soru soruyorum ama siz ters cevap verip ağrınızı biz geciremiyorz diyorsunuz sonuçta her Ağrı’da doktora gidemem demi burası soru sorma yeri olduğu için haklı olarak soru sordum keşke daha sakin olsanız çünkü hayat insanları kırmak için çok kısa güzel yorumunuz için teşekkürler 🙂☺️