Benim ayriten pusetim olduğu için bebek arabası almadik birde kış bebeği olduğu için , yaza doğru 4 5 aylık oluyo ozaman almayı düşündük ama travel sistem Bebek arabası düşünmüyorum önerebileceginiz kabin boy bebek arabası var mı kullananlar yazabilir mi rica etsem şimdiden teşekkürler 😊