Merhaba şuan 19+2yim bebeğim gayet sağlıklı bir sorunumuz yok ama bazen üşütüyorum sanırım böbrek taşlarım sırtımın sağ arkasına ağrı yapıyorlar.. 2 tane ufak böbrek taşım var bazen ağrıdığında korkuyorum çok bebeğime bir şey olacak diye ödüm kopuyor hayırlısıyla aranızda sorunsuz bir şekilde bebeğini kucağına alanlar var mı? Neler yaptınız bu süreçte.. nasıl beslendiniz nelere dikkat ettiniz paylaşır mısınız