Önce bi nem ölçen cihazlardan alın evinizin nem yüzdesine bakın. Emin değilim ama %45-55 arası mı ne olması gerekiyor -ona tekrar bakmak lazım tabi-. Gereğinden fazla nem bizlere de bebeklere de zarar.Doktorların paylaşımları bu şekilde.İhtiyaç doğarsa alıcaz biz de kızım bebekken hep normal aralıktaydı nem, almadık bi sorun da yaşamadık. Ama geçen sene daha düşüktü o yüzden bu sene bi gidişata bakıp öyle almayı düşünüyorum bebek doğduktan sonra.Kuzenim almıştı gereksiz çalıştırmışlar evde küf falan oluşmaya başladığını söylemişti eşyaların altında