baharayazz Merhaba :) Bugün 13+1 olduk. Tam 14. Haftada doktora gidicem sizce cinsiyeti belli olur mu ? Bu haftalarda cinsiyetini öğrenenler var mı 😊
peloo baharayazz 14.haftada cinsiyet oluşumunu tamamlıyorlarmış ama göstermesi lazım tabi 🙈 bebişinize bağlı yani
bukna baharayazz 12+6 da kız olduğunu öğrendim 13+6 da tekrar gidicem o zaman kesin net olarak söylerim dedi
baharayazz Adademr çikolata yiyerek ve bol su içerek gidin diyorlar bebeğin hareketleri artsın diye :) deneyebilirsin Canım bir dahaki kontrole
bukna baharayazz sen yine tahminde olsa diye sor bende sorunca söyledi birde çikolata ye muhakkak nasıl zıplıyordu kafa aşağı yukarı oynuyordu sürekli 😀😀