Kızlar 25 gün önce sezeryan doğum yaptım ve kabızlığım hiç gitmedi her tuvalete çıkış iskence gibi taş gibiyim resmen. Dün tuvalete gittim o kadar canım yandı ki zorla yapmaktan kalktığımda hep kan boşalmıştı zaten bağıracaktım yaparken resmen. Peçeteye de hep kan geldi. Gece ağrıdan uyuyamadım kesinlikle. Sabah bi baktım kocaman bi meme çıkmış. Şimdi üstüne bile oturamıyorum bidaha tuvaletim gelirse nasıl yaparım korkuyorum. Ne yapıcam ben lütfen bişi diyin