Benim 12. Haftada rahim ağzı uzunluğum 25 mm. tespit edildi. Serklaj yapıldı. O günden beri raporluyum ve wc-yemek dışında yatıyorum. Kontrol dışında evden çıkmıyorum. 16+3 olduk Allah’a şükür, inşallah sağlıcakla kucaklarımıza alırız. Doğuma kadar böyle devam edecek dedi doktorum. Bu arada yemek derken yemek yapmıyorum, yemek yemek için kalkıyorum.