@"Zehrafatma Benimde öyle test yaptım pozitif çıktı sancım oldu acile gittim üstten göremedikleri için alt muaynesi yaptılar daha çok ufak gebeliğin dendi şuan bişey yok dedi doktor beta hcg 99 çıkmıştı. Korktum fakat biraz bekledim. Tekrar gittim 1 hafta sonra kese göründü. Bebek yoktu biraz daha bekledim 6 hafta 1 günlük kalp atışı ve yoll kesesi göründü. Adet tarihimden geç geliyorum normalde 10 haftamda olmam gerek 8 haftadayız doktor adet düzensizliğin varsa ondan olabilir ve geç döllenmede olabilir dedi yani sıkıntı yapma kötü düşünme Allahın izniyle sende duyarsın en kısa zamanda