Kızlar ev aldk dusa kabın bakıyoduk sıyah profıllı begendm anlastk ama eve geldık yengemler fılan cok pısman olursun bızım sular kıreclı baya ıste sıyah berbat oluyo kullanamazsn dedıler kullananlar bu yoruma katılıyolarmı aceba beyaz mı almalıym ama cok begenmıstm siyahı 😔