nereel oğulların birinin adını oğlum koydu Alparslan dedi kabul ettik bizde ikincisine isim bulamıyoruz büyük oğlumun adı Ertuğrul benim gibi savaşçı olsun diye Alparslan koydu bende diyorum seri devam etsin diğeri de Beyazıd olsun isim olarak birbirlerine benzemeseler de ruhen benzesinler. Geçen yıllarda bebek düşündüğümüzde oğlum olursa Eralp istiyordum Ertuğrulla uyumlu olur diye şimdide diyorum Ertuğrul Eralp Alparslan olsun hepsi birbirinden bir parça taşısın kararsız kaldım ne zormuş evlada isim koymak.