R_seda1 Kizlar merhaba ben de homozigot pihtilasma var ve ben yesil yaptakli sebzeler yemeye cok korkuyorum yani k vitamini yuksek olan hicbr sey yiyemiyorum korkumdan ignenin ve asprnin etkisini yok edecek diye. Sizler yiyor musunuz?
ikikizannesi__ R_seda1 bana doktor tüketiminr dikkat etmem gerekn şeyin greyfurt limon ve nar olduğunu söyledi yeşillkle ilgili bir uyarısi olmadı hatta ilk hamileligimde sekerim yüksek çıktı bol bol yeşillik salata tarzı şeyler tuketmememi soylemisti