Sevgiesila Nazli1259 çiçek sepetinden isimli olarak yaptırdım malı gayet güzel yastık kılıfı da var 179 liraydı sanırım.
minikmucizemm38 Nazli1259 canım ben trendyoldan Piere Cardin 10lu hastane çıkışı aldım hem sade hemde hem kızıma hemde ilerde oğlum olursa onda kullanırım diye düşünüm indirimle 340 tlye aldım
glbden gizemkarla evettakımlar daha uygun fiyata geliyor zaten hızlıca büyüyecekler öyle büyük paralara gerek yok giyside trendyoldan aldım bence
hulyaca simgekaya bence gayet kaliteli çok beğendim ben ☺️☺️ Tavsiye ederim o sayfayı. Başka şeylerde aldım hatta
Nurguler Harunnazli linkten bakabilirsiniz hangisi size yakınsa https://www.minicity.com.tr/magazalar
Nurguler simgekaya lolons un zıbınlarını çok beğenmedim ama alt üst takımları güzel geldi kumaş olarak. Kalıpları çok dar zıbınlarının.
Nurguler elifcicek_07 doğar doğmaz silip giydiriyorlar ve kan bulaşabiliyor, 5li takım vermeniz yeterli hemsireye odaya gelince kendiniz değiştirirsiniz özel olarak yaptırırsanız isimli falan takım.
cansudny tinylamb markasını öneririm. organik bebek ürünleri satıyorlar, ürünlerde kendi kesesinde geliyor. hediye de gönderdiler bana.