Buseka Ya hamileyken çiğköfte yedinizmi hiçç canım çekiyor ama bi yandan yeme diyen çok zararlı olduğunu söylüyorlar bende biliyorum iyi değil ama bir kerelik ten birşey olurmuu 🙄
Karadasesra Buseka etsiz yiyebilirsiniz diyolar ama ben çok yedim et varmıydı yokmuydu anlamam açıkcası 😀
Lavantam20 Tiiffany nesi zararlı eğer hazırsa içi bi suru katkı maddesi dolu bulyon var cok tüketmemek lazım hazırları
HafizeKadir Buseka ben çok yedim etsiz çiğ köfte dürüm. İlk üç ayım son derece mide bulantısı ve kusma ile geçti tek iyi gelen yiyebildiğim şeylerden birisiydi çiğ köfte. Çok şükür sıkıntı olmadı. Şimdi 34 haftalık olduk
gizemkarla Buseka nesi zararlı bende anlamadım :) herkesin hamileliği kendine yasaklarıda kendine . Çiğ olduğu için bakteri ürettiği için etli tüketmeyin dıyolar ama ben cok canım ısterse 2 3 tane etlide yedım hıcbır sıkıntı olmadı cok sukur
Sibelcvn Buseka benim yediğim çiğköftenin haddi hesabı yoktur okadar yedim çok şükür bebeğim de sağlıklı kilosuda yerinde 39+3 bekliyoruz😂
Nazli18 Bende her canım istediğinde yedim. Sadece dürüm olarak değil de porsiyon olarak alıyorum yeşilliklerini falan iyice yıkıyorum o şekilde daha rahat ediyor içim