Asye22  arkadaşlar 11 haftalık gebeyim ama.iki hafta geriden geliyor ve bebeğim gözükmüyor doktorum bir hafta daha bekle dedi belki toparlanır dedi böyle birşey başına gelen varmı
Karadasesra Asye22 belki geç döllenmedir regl tarihine göre 2 hafta geriden geliyodur bide bazı devlet hastanelerinde ultrason cihazları eski oluyo ben devlette 2 hafta geriden özelde net regl günüme göreydim 20. Haftamda devlette de düzeldi net günü gösterdi
girl_boy_annesi Asye22 kesenin için de bebek var canım 6+6 diyor geç döllenme olmuş bence Benim de 3 hafta geri sata göre
girl_boy_annesi Asye22 canım benim kızım da öyle olmuştu 7. Haftada duyuldu inşallah sizin de duyulur
Asye22 girl_boy_annesi canım bizim ultrasona göre 9 haftalık çocuk gözükmüyor dedi doktor önce az atıyor dedi sonra çocuk gözükmüyor dedi