Karman34 Merhaba arkadaşlar 15+3 deyim 2 gündür vajinama içerden baskı oluyor aynı şekilde makatımada bazen hissediyorum yaşayan varmı normal mı ?
Tinasu Karman34 bence baskı değil bebek baskısı değil kasıkların belki ağrıyorudr canım 1 gün sonra hala geçmezse doktorunla görüş bakılmasında yarar var kendini yorduysanda oluyo
Smyye_ozkynk Karman34 15. Hafta da aynı durumu bende yaşadım. Bebeğin hareketleri o tarafta olduğunda olabiliyormuş.🙂 tabii içinizi ferahlatmak için yine de doktorunuzla görüşmekte fayda var🌼
Karman34 Kelebekk-0307 inşallah öyledir bende bilmiyorum 12 ila 16.haftada olabilecek bir durum olduğunu okudum ama yaşayan varmı merak ettim
Karman34 Married19_Mommy23 aslında hep evdeyim uzanıyorum ama doktorum yoğun olmadı yarın gidip acilden giriş yapacağım geçmezse 🤷♀️
Karman34 Smyye_ozkynk gideceğim kesin rahim ağzı kısalığı erken doğum gibi pek çok ihtimal içeriyormuş ☹️Teşekkür ederim bilginiz için 🙏🏻😘
Honeymom17 Karman34 ben 13haftaligim dun bende de aynisi oldu hatta internette erken dogum yaziyodu ne dogumu filan dedim kendi kendimi sakinlestirmeye calistim ama siz oyle deyince korktum
Karman34 Honeymom17 bende bi korktum canım ama bu gün kesildi bakalım randevum çarşamba günü eğer tekrarlamazsa çarşamba gideceğim olur tekrarlarsa acilden giriş yapacağım 🤷♀️
Dra21 Karman34 merhaba baptınız acaba doktorunuz ne dedi bende 17. Haftadayım makatımda baskı hissediyoeum
Honeymom17 Karman34 kuzum gittim mesaneme agri var dedim oda bebek buyudukce mesaneye baski yapabilir dedi ultrasondada hersey yolundaydi,kanama alanim var sadece
Karman34 Honeymom17 çok geçmiş olsun canım inşallah kanama alanında geçer sağ sağlim kucağına alırsın bebişi