Ben adetime yaklaşık 1 hafta kala çok ciddi bi vajinal ağrı yaşadım benim ilk belirtim oydu diyebilirim böyle nefesimi kesecek türden bi kramp yaşamıştım hatta acile gittim doktor idrar enfeksiyonu şüphesi ile test yapmıştı sonrasında ufak ufak şüphelendim bu durumdan zaten 4. Haftada evde yaptığım idrar testinde silik çizgiyi gördüm