Özel rumeli hastanesi ve vera tıp ikisinide gittim kesinlikle tavsiye etmiyorum hele rumeli hastanesi kağıdınızda dr ismi suriyeli yazıyor ama odada sizi türk dr muayene ediyor kaba saba bir dra denk geldim 7 haftamda gittim özellikle kalp atışını duyayım diye ilk defa götevektim bebeği 300₺ ücret ödedim girdim karnıma bir kaç saniye baktı evet gebelik var dedi ve kalktı bende bu kadar mı zaten biliyorum gebe olduğumu dedim en azından kalp atışını duyayım dedim dinledin ya diyor bide yoo dedim bende öff püff annecim bak böyle olmaz diye söylene söylene tekrar açtı cihazı ve karnımı deler gibi bastırıp sesi dinletti ama duyulmuyo ses yok bildiğiniz sonrada ufacık biley ben bunun nesine bakayım karnında işte diye çirkin üslupta bulundu geçen günde vera tıpa gittim surat bel karış direkt test yaptın mı tests yaptır buna bende problem mi var diye endişelendim bir tavırlar bir soğuk cevaplar ben hastamı dedim test yaptın mı diyorum falan dedi 1,5 yaşındaki kızım kızımda yanımda polemik yaşamak istemedim çünkü çoğu dr böyle davanıyor sağlıklı olduğunu öğrenince cinsiyeti görünüyomu dedim bir hevesle bırak cünsiyet sormayı sağlığını merak et görsek söyleriz zaten bilmem ne hakkım asla helal değil ne hevesle gidiyoruz ne muamele görüyoruz suratına bakılmıyor zaten dövecek sanki ben madur oldum siz olmayın diye yazdım hemde içimi döktüm hakkınızı helal edin