O hastanede bi Nergis hanıma gitmişliğim yok galiba 😀 hepsine denk gelmişim maşallah.
Aytekin Hanıma gidiyorum, her hafta gidince kanka da olduk😀 doğumu ona denk getiricem olmazsa da çağırırım valla yapcak bişey yok😀 32 haftalık olduk daha hiç doğum konuşmadım bakalım neler olacak