preggo92 Merhaba anneler ve anne adayları 🥰🌸, Bebişe kavuşmaya artık az zaman kaldı. 37+2’deyiz. Kızımızın adını Alin düşünüyoruz. Önüne isim öneriniz var mıdır? Leyla, Talya seçeneklerimiz arasında 😇
Koalammm preggo92 bence ikinci isme hiç gerek yok canım alin ismi tek başına bile çok güzel bir isim tabi karar sizin tabi ama ben fikrimi söyleyeyim ikinci isim bana biraz saçma geliyor iki isim olduğunda genelde tek bir isimle hitap ediliyor o yüzden söylenmeyecek ismi boşuna koymaya gerek yok bence 😌😇
advice Alin bence tek basına cok iyi iki isim konulmasını ben sevmiyorum ama siz isterseniz; kısa bir isim seçin demeye geldim. Alin Ada mesela Alin Ece Olabilir..
Tuba2949 Bizde hep Ecem diyorduk ama yaklaştıkça Alin mi koysak olduk😀 Alin tek başına harika bir isim
Damladonmez preggo92 Alin ismini tek başına çok sevdim . Büyüdükçe okula işe hayatına girdikçe 2 isim kullanılmıyor zaten . Alin yeterli olmaz mı ?
MelisY preggo92 yanlis anlamayin ama alin ve lina isimleri bunlar tek ve iki isim olarak herkes koyuyor sanirim buyuduklerinde cokca bu isimler olucak birde iki isimli biri olarak hic onermem cunlu hayatiniz boyunca ya dalga konusu oluyor yada istemediginiz isimle hitap edilmek zorunda kaliyorsunuz buda cidden yipratiyor ben tek isim koyucam
Harikuya_Su Alin duru güzel durur gibi bizimde kızımız olucak inşallah aren duru düşüyoruz fikir olsun sizede ☺️
advice Harikuya_Su aren erkek ismi bu arada. kızınıza şu dönemde çok konulan erkek ismini koyarsanız pişman olabilirsiniz, yine de karar sizin.
Harikuya_Su advice hem kız hem erkek ismi diye araştırmıştım ben vallahi bende durunun yanına bi onu yakıştırabildik diye o diyoruz tabi ama umarım pişman olmayız 😊