Kızlar geçen ay kimyasal gebelik yaşadım bu ay adetimin 5.günü 15 gün sabah akşam kullandım hayıt tohumunu adet Düzenlemek için .
Bırakalı bugün 7-8 gün oluyor hala adet olmadım.
Bugünde adetimin 27.günü
Biraz bel ağrısı ve göğüs hassasiyetim var .
Acaba faydası olmadı mı bana yoksa daha beklemem gerekiyor mu. Siz kaç gün sonra oldunuz kullanınca ?