EvrimAtasoy Bayanlar bebeğimin bacak boyu bu haftalarda ölçümlerde 2/3 hafta geriden geliyor 38.haftadayım böyle bir durum yaşayıp Doğum olunca her şey normal olan var mı?😕
Smgkzm EvrimAtasoy 37. Haftamdayım bende de aynı durum var. Doktorum 2 hafta geriden geldiği söyledi 38 39 hafta arası alalım bebeği dedi. Dışarıda kendini daha çabuk toparlayacağını düşünüyor. Bebeğiniz kaç kg acaba
Bilge_mila Var bundan 8 yıl önce ablamın gebeliği için aynı şeyler söylenmişti kol ve bacaklarda kısalık gerekli testler yapıldı herşeye bakıldı hastane hastane gezildi sonuç hep aynı cıktı ama çok şükür sağlıklı doğdu:))
EvrimAtasoy Bilge_mila inşallah şimdiye kadar diğer testlerde çıkmadı son hafta diyorum acaba bacakları kıvrık ölçüm mü yanlış🙏🏼😊
Ecrindemet Canim benim basima gelmedi ama dayimin oglu annesinin karnindayken cok fazla uzun oldugu icin bacaklari gelisememis.Ama doktor zamanla duzelir demis.Icini ferah tut.
Bilge_mila EvrimAtasoy oda olabilir ama bizimki gerçekten vücuduna oranla hafif kısa bacaklı doğdu ama gözle görülür bi problem yok o zaman gözümüzü ciddi korkutmuşlardı sen içini ferah tut bence birşey yoktur 🙇♂️🙇♂️
EvrimAtasoy Smgkzm 2.hafta önce 2500gr dı bir dahaki hafta tekrar kilo ve ölçümleri yapacak ben normal Doğum istediğim için gün vermedi
Nurcanbudak Bende ayni durumdayım 21 haftam fl si 30 cıkıyor yani bacaklari kısa beklemekten başka çare yok ne olursa olsun benim çocuğum . dr oyle deyipte sonra sagliklı olanlar varmı acaba bayanlar maruz görün ama sormak istedim
EvrimAtasoy Nurcanbudak Aynen içimizi ferah tutacağız tabiki ne olursa olsun bizim çocuk Allah sağlıkla doğmalarını nasip etsin☺️
goz26 Nurcanbudak şuanda bizede aynı şeyler söylüyorlar , bebeğiniz sağlıklı doğdu mu , akranlarına göre kısa kalma var mı bilgi verirseniz memnun oluruz
Nrcn61 Benim ablamın kızı içinde aynısı söylendi doğuma az kalmıştı korkutmuşlardı bizi baya doğdu gayet sağlıklı şuan 3 yaşında kafanıza hiç takmayın bence
EvrimAtasoy Nrcn61 Son anda söyleniyor genelde anlamadım bence ölçüm yanlış evrene öyle mesaj gönderiyorum🙏🏼😌