22 haftalık hamileyim bebeğimin bugğn hareketlerini akşama kadar hissetmedim sonra korkup doktora gittim doktor baktı gayet hareket ediyor ama ben hissetmemişim sonra herşeyin normal olduğunu söyledi akşam hissetmeye başladım tektük ama karnım inanılmaz sert yani gergin ve taş gibi benim gibi olan varmı yada neden olmuştur acaba bi bilgisi olan var mıdır